Babyfat

Tankar är väldigt svårt att få ut. Men man kan alltid göra ett försök. Vi satt och snackade här hemme lite igår om vänner. Och jag kan störa mig på att jag har verkligen ingen bra killkompis. Har knappt någon riktigt bra tjejkompis. Förr hade jag någon/några som jag kunde berätta allt för, har ingen sån längre. Det öppnaste förhållandet jag har just nu är mellan min och min dagbok. Får kanske någon riktigt bra killkompis i framtiden, någon som man kan snacka med allt om, känns som att de är bra att ha en killkompis för då får man en helt annan syn på de.

Tjejer och killar är så fruktansvärt olika, en sak kan betyda 100saker för en tjej medan det bara betyder 2 olika saker för en kille. Så många gånger man suttit och läst 1 sms flera ggr och varje gång man läst de har de betyt en helt annan sak. Pallar inte när tjejer är så, men ändå är man så själv. Illa!

Nu på tal om någon annat, Suchi imorgon med Dessan. Ska bli riktigt kul eftersom hon är en av de jag hade förr som jag kunde snacka med om allt. Och tyvärr har vi glidigt ifrån varandra men nu jäklar ska de bli ändring på de.




Älskar denna låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback