Körkortet är klart.

Härliga Sverige!
Håller med den som kom på, borta bra men hemma bäst. Det är så sant som de är sagt. Efter en vecka i Polen bara längtar man hem till sin egen säng, sin familj och sitt eget språk.
Att kunna gå in i en affär och kunna förklara exakt vad man vill ha är underbart.

Något som är mer underbar är jag och och min mamma drog till Halmstad igår, för.. kl 14.30 hade jag min uppkörning där. Och så bra som de gick så klarade jag det :D
Nu har jag körkort och kan köra vart jag vill, ensam om jag så vill de.
Så nu håller jag bara tummarna att bensinen ska sänkas så man slipper bli ruinerad av att köra, vilket man blir nu.

Har en ny låt som jag älskar
Timo Räisänen - Fear No Darkness, Promised Child


Kommentarer
Postat av: sara

välkommen hem och grattis till körkortet! :D

2008-08-13 @ 00:17:41
URL: http://saraemilieandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback