utsidan

slog på tv.n idag och då var där ett program om tjocka personer, kom in på en sida där en anorektiker bloggar om du man ska bli anorektiker och hur äkligt de är med tjocka människor.
Vad är detta?

Alla dessa komplex och låg självkänsla kryper obehagligt fram. Men oavsett vad jag tycker eller vad andra säger Är jag kanon. Jag har ett bra liv, måste bara lära mig att uppskatta det mer. För jag har bara ett, och de kan hända vad fan som helst, när fan som helst.
 
lär dig att njuta av livet och lev dit liv som du vill att de ska levas.det är ditt liv, så du kan försöka styra de i den riktning dom du vill. Och, ångra aldrig saker du gjort, utan ångra de du inte gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback