Congrats Emma

Då sitter man här måndag morgon kl 08.12
Börjar jobba 08.45, imorgon ännu tidigare.
Jobbar till 15 idag, där efter ska jag hem och göra vid mig sedan blir de att sätta sig i bilen på väg mot hässlehåla för att gratta min Kusin Emma som fyller 18 idag :) Congrats till henne i massor. Snackade lite om att vi kanske kunde gå till qbar ikväll men vet inte om jag kan, knappt pengar och ska upp tidigt imorgon så får se.

Har inte bloggat på några dagar, bara för att jag haft så mycket att göra, jobba, handla julklappar, jobba, sova, äta, packa in julklappar o.s.v. Men nu har jag bara julklapp till Stefan och Mormor+jan kvar. Och det ska vi försöka lösa ikväll. Ska slå in en till mamma, som jag vet att hon kommer bli kanon glad för.

Lyssnade igenom min mp3 igår, blev glad för 50% av alla låtar, var svenska artister. Stolt. bl.a familjen, veronice maggio, adam tensta o.s.v Måste börja lyssna lite mer på svenska artister för där finna ju så många bra.



Linda har spelat denna för mig några gånger men inte riktigt lyssnat på den, men kommit underfull med att jag gillar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback