Dåliga med källare

Gjort två goda gärningar idag :)
Hjälpte killarna på coop och ryckte in på jobbet idag.
A ringde och frågade om jag kunde jobba, blivigt något fel så de låg en man kort. Jag slängde mig i bilen och var där på 10min. Så ikväll blev de 1½ timmes jobb också, inte fel alls.

Kom precis en skit skor spindel lunkandes över golvet, skit rädd så hoppade jag ur soffan och såg den försvinna in under. Öh! Satte mig i soffan igen för snackade på msn, men sen ser jag att spindeln kryper på väggen snett bakom mig, Va fan!  Skulle precis gå upp och kalla på stefan men vände mig i dörröppningen och skulle kolla så den var kvar, Det var den inte!!, så nu är den här någonstanns, ska tilllägga att jag hatar spindlar. Men har för mycket hjärta för att slå ihjäl dem, plus att jag inte tycker om att de krasar och sådant. Kommer jag sova i natt? - Om vi dödar spindeln innan!

Imorgon är de tennis med Malak, vi ska köra hårt, så som vi gjorde på badmintonen. Jätte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback