En god gärning

Idag när jag stod i kassan på coop extra, så stod de 3 killar framför mig. Deras varor blev 30,50kr mn dom hade bara 30kr med sig, då började dom fundera på vad de skulle ta bort. Själv stod jag med massa myt i fickan så tog upp en 1kr och gav dem, först tittade dom på mig undrande och sedan sa "tack så jätte mycket!" och tog mot den. Fick tillbaka min 50öring. När dom skulle gå tackade en kille en gång till och log.

När jag gick där ifrån så kände jag att ja, man mår bättre av att ge än att få. :)
oftast.


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Exakt!! Hellre ge än ta.

Du är en ängel och dom uppskattade ju det uppenbarligen. :)

Om det är så som folk tror och säger, så får du säkert tillbaka din godhet vid annat tillfälle.

Kram.

2008-12-15 @ 16:33:20
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback