Kvinnan kan göra mer än en sak!

Sitter i sängen nu och gör ett arbete om organisation och ledarskap. Har inlämning imorgon och det går hyfsat bra, gjort ungefär halva arbetet nu och är nöjd hitintills. Skrev lite precis om manligt och kvinnligt ledarskap, detta stod i boken så inget jag står för.




I helgen har jag julhandlat lite, fick handlat paket till min lillasyrra, hoppas hon blir nöjd med det. Igår stack jag till min far och vi tog de lugnt. Kollade på Michael Clayton, hängde inte riktigt med men George Clooney är så bra och ser mkt bra ut. Idag har vi varit på Outlet i höör, handlade några ljus och en ljuslykta. Var även på Vonne´s pressent, där hittade jag en lite tomte och en kylskåptmagnet med ett bra ordspråk på " Sår av svärd går att läka men inte sår av ord" Sant, mycket sant så var tvungen att köpa den. Åkte hem vid 15 tiden, väl hemma har jag tagit de lugnt, kollat på tv och lagat lite mat. Gör arbetet, bloggar och kollar på svenska hjältar galan samtidigt, och vem säger att kvinnor inte kan göra mer än en sak åt gången?? Fel fel fel. :)

Notis: Du visar klart och tydligt vad jag betyder för dig, inget!

Imorgon är de hemma-studie-dag, tänkte skicka in mitt arbete och inte gå till skolan. Funderar på att åka till Ikea, skulle köpa 6 martini glas för 69:- sedan hittar man ju alltid något annart som kan vara nödvändigt. Behöver göra om på mitt rum, vill börjar om från noll men får försöka därifrån de är nu.

Nä ska upp och hämta lite vatten nu, törstig.



Kommentarer
Postat av: emma

aah dom martini-glasen har jag önskat mig i julklapp av eddie, lär nog inte få dom men ändå :)

får köpa dom själv sen, även om jag inte dricker martini så ofta men det är ju ett måste att ha :)

2008-12-14 @ 22:10:19
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback