Min käre far

Pappa: " Sanne, hur stora tror du att vindkraftverk är? "
Jag: " Vet inte men dryg 30-40meter kanske "
Pappa: " Jo det måste vara något sådant "

- tyst -

Pappa: " Hur stora tror du att bladen är på dem? "
Jag: " Jadu, dom är ju ungefär hälften så 15m kanske!? "
Pappa: " mm "

Pappa: " Tror du ett sånt hade fått plats i trädgården? "

- asgrav från oss båda -

Pappa: " Ja men kunde man tjänat på, försörja området med ström och skötte dom sig inte så stängde man bara av strömen i de huse, jätte bra! "

Kommentarer
Postat av: Linda

OH MAJ GAAD.... vår far är inte helt frisk i huvudet :P hahaha.. han slog sig nog allvarligare i huvudet än vad vi har trott.

2008-12-28 @ 22:22:46
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Stora funderingar minsann. Jag tror inte han hade kunnat sova av allt svischande vindkraftverket framkallar.

2008-12-28 @ 22:46:41
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback