Hello my name is Johnny

1 vecka idag,
Nervös, inte direkt. Jag ska kommer klara de.

Har nu laddat över lite shit från andra datorn
till en extern hårddisk så nu kan koppla in den
till laptoppen och ha det här också.
Satt och kolla igenom lite på den andra datorn.
Sparat konversationer från msn som jag tyckte var viktiga, Shit säger jag bara.

Övningskört med pappa idag,
jag körde till center syd. Fan.
Jag handlade idag också. kommer bli pank.
Handlade underkläder,tubtop och solkräm.
Blev 80:- men fick flipflop, foundation och spegel.
Var på köpet eller nått så fick 7 saker för 80;-

Imorgon är det jobb, 10-17, sen vin pimpling.



Hissa: Att köra bil, älskar de.
Dissa: Vela, att vela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback