Okunskap

jobbat idag, japp!
snacka om att jag är utarbetad nu, varit en svin jobbig dag där.
Vissa av kassorna har varit offline, så alla kortköp har man
fått göra annerlunda. Så klart har jag fått sitta i de kassor
som haft de problemen. Jäkla skit, sagt samma sak
säkert 100ggr idag. Minst! Man fick förklara för varje kund som
skulle handla med kort. Tur ska jag inte jobba imorgon.
Får väl se det i pengarna. :)

Inte knakat nacken nu på 2 veckor, och nu kan jag det inte längte.
exakt som massör läraren på skolan sa, nu är de bara fingrarna kvar.
Försökte låta bli, men gör det omadvetet.. Illa!

Imorgon ska jag seriöst ta och städa, och plugga.
Har ett rörelseorganen-arbete att lämna in, eller skriva framförallt.
På måndag kommer några och pratar om Förintelsen,
På tisdag är det frilufsdag på ribban i malmö
På onsdag, Skolavslutning. Woho!


Svenska Akademien
så jävla bra musik
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback