håller tummarn

Sommarlovet är nu påbörjat.
Känns väldigt skönt, slippa tänka på skola eller nått i den stilen.
Idag var jag med Frida på hennes skolavslutning i storakyrka i Eslöv.
Det var en fin avslutning, frida var med i kören. De sjöng jätte fint.

Efter skolavslutningen stack vi och åt lite glass, sen bar det av hemmåt.
Har fått lite ånges över uppskrivningen, måste skärpa mig och plugga.
Så gjorde ett test som jag har på datorn.
Man måste ha 52rätt för att klara det, jag fick 47 rätt.
Men tyckte det ändå var bra för jag har inte gjort de på 1½ månad.
Andra gången jag gjorde det fick jag 55 rätt.
Ska sätta mig och plugga lite mer, är vissa saker jag är osäker på.

Uppskrivning i Malmö den 30juni.
Sen jäklar är de uppkörning också + halka.
Jag vill ha körkort nu, men får väl de i sommar om allt går bra.
Då jäklar blir de ullared med Johanna och kanske Amanda.

körkoprt   None

Kommentarer
Postat av: Des

Jag hänger lätt med...om jag får ;)

2008-06-14 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback