kräk

Mår dåligt, gjort de nu i 4 dagar,
men de har gått upp och ner..
Idag har de känts som jag behövt kräkas hela tiden.
Varje gång jag hostar kommer den känslan.
Haft så fruktansvärt ont i magen dessa dagar också.
Idag vet jag varför, men de släppte, men sen kom illamåendet.

  Tror att mitt hjärta äntligen fått börja slå med riktiga slag,
  Riktiga slag som känns i hela kroppen, 
  Jag hoppas, jag hoppas på allt. Att jag kan få behålla dessa slag.
  För vet ni vad?
  Jag förtjänar de så jävla mycket så jag inte ens skämms av att säga de.

Kanske svårt att hänga med på vad allt handlar om,
men detta är ju som en dagbok, och i en dagbok handlar de om att jag ska förstå.
Förstå var jag menar med det jag skriver.
hjärta
klarar inte av fler bakslag nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback