" Ljungberg har fler liv än en katt "

Nu är Sverige ute, dom försökte men inte speciellt hårt.
Alla kan ha en dålig dag, detta vart sveriges.
Ryssland spelade riktigt bra och dom förtjänade verkligen vinsten.
Har inte sett andra matcher, detta var min första hela detta året.

Så, Gekås
Handlade för 1307kr idag, trodde det skulle ligga runt 1700kr.
Men som tur var blev det inte de.

Vad handlade jag då?
Tröjor, mjukisbyxor, klänning, twisterspel och chokladfondue.
Är nöjd med alla mina köp, verkligen!
Vet exakt vad jag ska ha på mig på midsommar hos Sara.
Plus, på morgonen kl 10 ska jag vara på Make-up-store
på en sminkkurs grejja, fick de av Linda i 18års pressent.

Så jävlar i de ska jag vara snygg på midsommar.
Ska bara komma underfull med hur jag ska ha mitt hår.
Nu måste jag sova, ska jobba imorgon kl 9-14 nått.

Så tack för denna dagen, har både varit jobbigt och roligt.
Måste bara medela att det är 45dagar kvar till Polenresan. :)

tröja ny tröja, jag är kär!
mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback