Midsommarkul

Midsommaren är avklarad.
Kanon måste jag säga, bättre än förväntat.
Började med ösregn på vägen till Sara, jag blev genomblöt.
Vilket var kanon efter att man varit på makeup-store och blivigt sminkad.
Väl framme var de mat som gälde, det var massor olika.
Köttbullar, sill, ägg, mackor och kassler, efter de blev det jordgubbar.

Sebbe vad Dj.n för kvällen, riktigt nice. Hade med sig allt som behövdes.
Högtalare, dator, mixerbord och annat shet.
Vissa av oss satte oss i uterummet, efter Martin och CK blev de spel.
Dom hade en del kort-sup-spel som vi körde.
Efter Vattenfallet började jag bli dragen,  så vi tog en paus.
Allt flöt på vidare, jag satt mest i uterummet, tyckte de var bäst.
Men sen jävla, Johanna, Martin, Louise och så vidare. Dansa Dansa!

Riktigt jävla kul, Sebbe mixade ihopa låtarna riktigt bra.
När han var på dass tog Louise över, kanske lite mindre bra :)
Dansa, dansa!

Hade riktigt kul, men blev trött vid 01. typ!
Sa hejdå till alla vid kvart i 2, och cyklade hem. NATTA MAT!
Det bästa man kan göra när man festat är att käka nattamat!
Lite scared nu, ingen hemma, bara jag. Tänk så händer de nått.

well, kollar på Dharma och Greg nu, gillar de. Zzz ska sova nu snart.
Druckigt massa vatten efter kl 00, så slipper förhoppningsvis bakfyllan.

God natt och peace out

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback