8 dagar - 42 dagar

8 dagar kvar till teori uppskrivningen.
Pluggat och gjort tester på datorn, gjorde de precis.
Fick 56 rätt, man ska ha minst 52 för att bli godkänd.
Hoppas bara att det går likabra nästa måndag, förtjänar de!
Tycker jag, jag har inte så mycket tur i annat så ge mig bara detta.

Snackade med en tjej igår om de här med vikt och sådant.
Kom underfull med att man måste bara acceptera sig själv,
jag har inte viljan nu, bara jag inte går upp så får de vara som de är.

Fast, som jag sa till henne igår, att jag säger emot mig själv också,
jag känner att har inte riktigt accepterat mig kropp själv,
och då har jag svårt för att låta någon annan göra de.
Ändå saknar jag att ha någon som in i, men hur går de ihopa!
Måste jobba på min självkänsla och mitt självförtroende som fan.
Acceptera att jag är såhär.

midsommar

Tack för en underbar midsommar allihopa, vissa mer än andra <3

Kommentarer
Postat av: sara

tack själv!

2008-06-22 @ 23:44:10
URL: http://saraemilieandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback