vem fan uppfann vågen?

Då sitter jag här denna torsdag kväll och är lite smått deprimerad.
Gått upp de som jag förr gick ner. Så är tillbaka i ruta ett.
Vet fan inte vad jag ska göra för att får motivationen.

Om någon läser detta som har något tips, så skriv gärna!
Behöver alla råd angående att gå ner i vikt, få motivation eller kost råd.


Jag måste:
Nästa vecka, börja gå ner till aktiv och börja träna lite, dra med mamma.
Ta och arbeta med motionen och lite styrketräning.
Hoppas min motivation kommer efterhand, ibland känns de som.
Jag kanske ska skita i de här med vikten och vänta,
det kommer nog en dag då jag verkligen känner att Nu jävlar.
Det är ungeför som att sluta röka, har man inte viljan, så går det inte.

Måste hitta en walkingbuddy :) 
 
mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback