boos

igår var jag på inflyttningsfest hos några vänner till familjen.
Var både kul, tråkigt, överraskande och upplivande.
Hade lite lekar, käkade grillad gris och drack en del.

Gick inte och la mig förän halv 5. Då var de bara jag och 3 personer till uppe.
Alla andra hade gett upp hoppet, kanske var smart, men ja.
Nöjd med dagen/natten.

Vaknade av att mamma kom in och väckte mig, sen käkade vi frukost.
Vi var tvunga till att sticka ganska omgående för att vi skulle hämta lillan.
Jag var bakis så sov hela vägen hem och när jag väl kom hem, började jobba 14.45

Jobbade med Marie och Albana idag, extremt trevliga båda två.
Var trött som fan så var kanske inte den trevligaste på jobbet idag.
Väl hemma grillade vi lite korv och sedan har jag suttit här.
Snackat lite på msn, men upptäckte att de kanske var tid att sova.
Men, känns inte som jag kommer kunna somna.
Har mycket att tänka på, och bearbeta.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback