ett bra liv

Skola igår, gick igenom HLR.
Jag jobbade med Linnea och ibland Ola, kanon bra båda två : )
Fick sluta 1timme tidigare så stack och jobbade kl 16 istället.
Så blev från 16-21.15 igår.
Stängde med Alex 2 och Nina, jätte snälla båda två.
Tycker jätte bra om mitt jobb, så glad att jag fått jobb där,
hoppas jag har extra jobb till hösten också.

Igår gick ljuset upp för mig hur lätt det verkligen är att lura sig själv.
Gjort det nu i 3dagar, men igår förstod jag hur fel jag haft,
Men igår förstod jag att jag lurade mig själv. Så, åter till verklighetens grymma värld.
Fast den är inte så grym, inte för mig, inte just nu.

Har söta vänner, underbar klass, kanon jobb och obeskrivlig bra familj.
Nu fattas bara den Bra bilden på sig själv, men det jobbar jag på.
Tillsammans med tjejerna i klassen. : )

image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback