Gör dig redo för gallsten, liksom.

Umgåtts med Amanda för det mesta idag, tycker de är svinkul att umgås med henne.
Vi har samma humor och hon är så spontan och knäpp. Därför gillar jag henne.
Ingen annan kan uttrycka sig eller skratta som hon gör. Man kan inte låta bli att le.

Efter skolan var de körlektion, Nina berämde mig att jag har kommit så långt
som jag gjort på bara 20körlektioner. Så jag blev jätte glad, kände mig duktig.
När jag var klar där, stack jag ut till mormor, där var resten av familjen.
Dom skulle göra en Massa potatissallad för dom ska grilla gris på fredag,
till 500-600 personer. Då jag ska passa Frida, får väl hitta på något då. 

Vi satt och snackade idag om gallan och gallgången, mormor fick gallstens
anfall när vi var i kroatien. Dom opererade bort gallan men lämnade gallgången,
vilket är knäppt, eftersom gallstenen ofta sätter sig i gallgången. 
Iaf, så Gammelmormor och mormor har haft gallsten, så jag lär också få de.

Imorgon ska vi intervjua en ny lärare, Lena ska ju sluta. Helsike.
Tycker om henne, så nu har Johanna och snart Lena slutat.
Gillade dom som fan, men inget varar förevigt.
Kanske tur, :)

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback