känslor

Mår inte jätte bra ikväll, har den där kända eldklumpen i halsen.
ett tag sedan sist, men ikväll är den tillbaka.
Vilket har lett till att jag sitter och lyssnar på gammal musik som
jag och ayla brukade lyssna på. Massor av minen med henne, bra som dåliga.
Känslor blandas, sitter och ler men samtidigt bölar inombords.
Sjukt!
Så många år, förstörda p.g.a av honom. Och det var inte värt de,
men jag hade inte varit den jag är eller varit där jag är om de inte hade hänt.
tankeställare, lärt mig mycket av de.

fall inte direkt, och ta hand om de du älskar.
låt dig inte bli blind av kärleken, ingen vinner på det.

coheed and cambria - in keeping secrets of silent earth



image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback