Min dröm i natt

Drömde en jätte sjuk dröm i natt.

Jag var hemma hos någon, satt i soffan och sedan kom P.diddy och satte sig med mig där. Riktigt mysigt var det att att sitta där i armarna på honom, Hem plötsligt så tror jag det var någon kille som kom in och skulle göra något så han satte sig vid matbordet, då hade vi gott där ifrån. Men så var de någon som kokade något eller så, så kokade de över och rann ut på golvet, det frätte sönder bordsbenen och allt.. Frätta sönder kött och ben och sådant. Och inom ett par sekunder så var nästan hela killen uppfrätt, Sedan såg vi helt plötsligt att en gammal tant och en annan kvinna som liknade Fran i Nanny satt vid bordet också. Tanten hade fått ena benet sönder frätt och något med vet inte vad, hon visade oss benent och de droppade blod, sedan drog hon av den bit hud från kinden och åt upp den, dom dog inte, men helt plötsligt så var vi på begravning. Så låg de två, tanten och kvinnan, i varsin kista, Levande! Dom ja någon filt om dem, hälde lite vatten på dem och sedan vaknade jag!

Drömmen började bra, men slutade... Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Linda

ALLTSÅ SANNE!



DU ÄR SJUK! hahaha

2008-11-30 @ 12:56:41
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Ehh, kan undra vad en drömtydare skulle sagt om denna dröm. asg

2008-11-30 @ 18:35:13
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback