Pinnleken

Värsta grejjen i skolan idag, snackade med en tjej som berättade att hon och hennes kompisar brukar peta på varandra med pinnar när dom är själva. Carro -" Var brukar ni peta? Gör de inte ont? "  Då svarar hon -"det är lite olika" och så fnissar hon som fan. Hon hade sin kompis med sig, dom fick och höll hand och så, dumt men sant så tänkte jag ,Lesbiska, i huvudet. Men när Lina frågade dem så sa dom att dom inte var tillsammans, vilket de såg ut som att dom var. Iaf så jag och Carro körde de resten av dagen -" Ska vi ut och plocka lite pinnar?"

Fick något typ av utslag idag på bröstkorgen och hakan, helt sjukt! Höll i sig 30 min eller nått sedan försvann det helt. Kan få de på händerna ibland också men då brukar jag tänka igenom vad jag gjort men ser aldrig något sammanband med tidigare gånger, vilket är konstigt!

N ringde mig från jobbet idag, hon mådde dåligt och frågade om jag kunde hoppa in för henne några timmar, själv klart. Var på plats i min fina blåa skjorta efter 15min. Han kom och handlade idag, den smågulliga killen som alltid ler när det är hans tur att betala, han kan vara runt 20-22 nått, utlänsk bakgrund. Alltid lika glad, Man blir glad av att se hans leende.

Gjort mitt tråningsprogram till idrotten precis, de ska lämnas in imorgon och jag är nöjd. Suttit och ritat gubbar och sådant i paint, wow, och skrivit en massa. Som sagt, nöjd med de.

Haft teckenspråk idag, älskar de!



Syster och jag i hässlehåla hos kussinerna.
Längtar till Januari då jag ska upp och hälsa på dig syster.
På bio, kanske ut och festa i stockholm.


Kommentarer
Postat av: Linda

me <3 you sis! :)

Vilken fin bild på oss två! Längtar med. Tiden går fort ska du se.

2008-11-19 @ 23:12:08
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Jättefin bild på er två.

Kram.

2008-11-20 @ 06:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback