Idol

Fredagen är snart avklarad
Imorgon blir de till hörby och köpa lite garn och åka till farmors grav och kolla hur hon mår . Sedan handla lite och sen hem och julpynta. Bara jag mamma och lillasyster. Ska bli jätte mysigt, synd att inte Linda var med, då vore de ultimat.

Ikväll har jag sett Idol, Johan måste UT!! Han förtjänar inte att vara där, såg ni den tjejen som fick anfall, hyperventilerade o.s.v när han sjöng framför henne, PINSAMT! säger jag bara. Jag tycker inte han är bra, åker han inte ut ikväll är de katastrof. Kevin måste vinna allt, han är den som har klarast röst och är bäst på scenen. Robin B är också underbar men tror inte han vinner, Alice är super duktig men tror inte hon vinner. Men johan ska ut ikväll..



Man faller lite smått för honom,  söt kille med bra röst :)

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Tack o lov så åkte Johan ut. Han har verkligen gjort sitt i Idol - o mer därtill.

Nu håller jag tummen för Kevin o Robin i final, med Kevin som vinnare givetvis. :)

2008-11-28 @ 23:05:34
URL: http://frisali.blogg.se/
Postat av: sarah

åh, man smälter ju allt litegrann när man ser & hör kevin :)

2008-12-04 @ 10:12:50
URL: http://richterrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback