Lördagen är efterlängtad

Då sitter man här, kl 11.14 och mornar sig.
Vad händer idag?
- Man kanske skulle stuckit in och lämnat tilbaka den ena tröjan jag köpte igår, den satt inte som jag trodde.
- Man kanske skulle städat, bytat sängkläder och damsugat.
- Man kanske skulle åkt in till Malmö och kollat läget.
- Man kanske skulle bakat lite och donat.

Vi får se vad de blir, jag vill iaf inte bara sitta på häcken och glo, vill göra något.

Ikväll kommer Linda hem, från stockholmia.
Hon ska med på lördag och se Björn Gustavsson, Måns Möller och flera. Jag ser fram mot de som fan, vet några andra som också ska gå och se de, men vet inte om de är samma föreställning.



Lörsdag kl 20.00
Då smäller de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback