Manliga varelsen

Var på ansiktsbehandling idag, skönt. Hon masserade och klämde porer och sådant. När man gick därifrån såg man ut som en prickig korv av allt klämmandet och ångandet. Jag och Mamma fikade på ett litet sött café efteråt på mårtenstorget. Blev en tonfisk ciabatta och varm choklad. Därefter vad Mamma tvungen att sticka till Kävlinge så jag gick kvar.

In på Gina, VeroModa, H&M, Lindex, Indiska, Din sko, Åhlens. Totalt blev det en kofta från hm, och 4 böcker från Åhlens. Nöjd med handlandet, skulle iofs velat ha lite mer kläder med mig hem men sådant är livet! Måste berätta om en bok jag köpte, den handlar om hur olika män och kvinnor är. Genom boken ska man förstå våra olikheter och förstå olika vardagssituationer som kan ge upphov till problem.
Ska bli väldigt intressant att läsa, se om jag förstår mig på den manliga varelsen något mer - Vilket jag ibland tror är omöjligt!

Nu ska jag käka lite middag men ska sätta mig lite vid datorn sen igen, fast nere på mitt rum, sitter vid mammas dator nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: det tycker jag att du får göra. Så kan vi sitta och sticka tillsammans när vi blir gamla och grå.



Hoppas att du blir mer lärd om de där karlarna då! :) kanske man kan få låna när du är klar?

2008-10-28 @ 18:29:20
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Sanne

Klart, ska ta mig kunskap om männen och föra de vidare till alla kvinnor som vill lyssna ;)

2008-10-28 @ 18:37:14
URL: http://mabibu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback