Like a record

Denna dag har varit kanon, fler sådana.
Dagen började lite i stress, vaknade och såg att jag hade fått ett sms från Amanda om att hon och Ida var på väg till Eslöv.  Så det var bara att fläta in luggen sedan upp med håret, sätta på sig lite kläder och hoppa ut i bilen. På stationen stod dom och väntade, ut till åkermansväg 7 och byta gymnasiekortet och sedan handla lite frukost på Ica. Väl hemma igen stekte vi korv, bacon och drack te. Sen kollade dom på Sex and the city filmen medan jag gjorde vid mig.

Vid 13 stack vi ner i stan och satte oss på Grappa, tog en Hasselnöts latte och snackade lite. Riktigt mysigt måste jag säga, har kul med er. Vi var även inne på Öb en sväng, dom handlade godis men jag stod emot och handlade läckerol istället. Deras buss gick 14.10 vilket var väldigt passande för halv tre skulle jag och Alex ta tåget till Lund.

Bestämde igår att jag skulle följa med honom och handla Xbox. Så ut till nova blev det, trevligt att träffa honom igen, och de flöt på bra. Väl på Nova blev de Mediamarkt, sedan Elgiganten, sedan Siba och sedan Game. Vi skulle kolla alla ställena efter de billigaste. Efter att ha gått runt en massa bestämde vi att en fika inte hade suttit helt fel. Så blev en vanilj latte och en muffin för min del. 56:- helt sjukt!! Men vad gör man inte. Efter de blev det en runda inne på Nova, jag var tvungen att gå inom Kicks och ta en puff DKNY green apple på mig.

Sen jäklar gick vi tillbaka till Mediamarkt där han köpte sitt xbox, han var lite nöjd när vi gick där ifrån med ett xbox, en extrakonsoll och 2 spel. Så nu förväntar jag mig att jag får första tjing att prova eftersom jag var så snäll och följde med runt idag : ) minsta man kan kräva tycker jag.

Så idag har varit bra, hade jätte trevligt med Amanda och Ida,
hade även jätte trevligt med Alex, så fler sådana dagar tack!




Härlig låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback