Fest a la Des

Fest, var gårkvällens stora tema, Jag åkte in till malmö vid 16 tiden och möte upp med amanda. Vi gick upp till hennes mormors lägenhet som vi fick vara i. Vi öppnade min litare vin och började kvällen. Kläningar, smink och håruppsättningar. När klockan var åtta så gav vi oss iväg, väl framme möttes vi av den jätte söt och glad Desireé. Då var redan Amanda och hennes kille där, hans bror och kompisar. Även andra folk var där, Bk people och desireés kille så klart.

Vi blandade drinkar och festen var igång, underbar musik och underbara människor. Jag och Amanda har aldrig varit på fest tillsammans innan så det var jätte kul, vi skrattade och dansade.  De flesta började dra sig vid 1-2 tiden. Men vi stannade kvar och dansade. Vi hade kanon kul..

Det var nog inte förän vid 3 jag och Amanda började bli sega och ville hemåt. Vi sa hejdå till Desireé, Mike och de två stockholmarna som var där.  Vi tog våra saker och gick, hela vägen hem snackade vi om festen, både jag och amanda var jätte nöjda och hoppas att hon ordnar fest snart igen. Väl hemma snackade vi fortfarande om festen men vi båda var trötta och bestämde oss för att sova.

Klockan var 03.30, jag hade haft en underbar kväll.
Men de jag tänkte på när jag lagt mig, var inte festen.
Utan några sms, sms som jag inte vet hur jag ska tolka.
Några sms som får mig att få kortslutning i huvudet.

This time, i´m going to make it on my own.



Du är en underbar vän som jag vill ha kvar länge.
Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback