happy time

Då sitter man här, efter en lång dag.
Inte velat vara i skolan alls, men gått bra.
Bestämt att jag, Amanda, Helen och Caroline ska ha en skräck-film-kväll snart. Bara kolla skräckisar och käka massa onyttigt. Ska bli kul som fan, hoppas bara det blir av också.

Imorgon kommer bli kanon,
först börjar vi med praktiska övningar i skolan, blir att ta blodtryck sedan Kappilärprov. Blodprov, herre jisses, äntligen blir de lite arbete med händerna. Vi får sticka varandra och oss själva om vi vill. Jag hatar stick i fingret, tar heldre i armvecket då, men ska övervinna de. Så imorgon ska jag be någon sticka mig + sticka mig själv i fingret. Kommer bli kanon kul, lär gå med massa plåster på fingrarna sedan.

Efter skolan blir de Malmö, där ska jag på middag och vin kväll hemma hos Dessan, dit kommer även Ayla och Amanda. Längesedan vi var samlade alla 4, shit, var ändan sedan vi tog "förväl" av Des när hon skulle till Pakistan. Ska bli kul att ta igen, har verkligen ingen koll på vad som händer i de andras liv.

Happy time :)



ikväll blir de denna filmen som jag köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback