Några år äldre

Glädje och extremt mycket skratt.
Det var min gårdag. Har inte skrattat så mycket på evigheter, ont i kinderna och varm som en kokplatta blev resultatet. Men kanske också blev några år äldre. ;)
Glad att delar av A och B kan umgås och skratta så mycket tillsammans. Men måste säga, saknar lite den andra delen av B. Men men, gillar min "nya" klass också.

Pluggade igår ikväll, gjorde hårinpackning under tiden för mitt hår är slitet som fasen, borde kanske ringa frissan? Gick upp i vanligtid idag fastän jag har sovmorgon för att jag behövde plugga. Så nu harjag suttit och antecknat ur boken " Etik och Livsfrågor " Vi ska ha någon uppgift idag som vi inte får ha boken till men får ha anteckningar, så skriver typ av boken. Detta är då Dannes påhitt med uppgiften så klart, så nu jäklar ska jag visa honom att det går att ha kul iskolan och ändå klara uppgifterna bra.

Fick jobb tid på fredag, äntligen jobb. Låter kanske skummt men jag måste jobba lite, känns som att min augusti lön kommer bli kanske minimal jämfört med sommarlönerna. Well, måste gå och fortsätta plugga nu.



HONOM VILL JAG HA.
http://www.blocket.se/vi/17886186.htm?ca=23_2_s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback