Slut på de roliga

Nu är snart lovet slut,
vill verkligen inte det, vill ha mer.

På lovet har jag umgåts en del med A, vi har varit på Ikea, Center syd och en del hos mig. Vi har kollat en del på film bl.a sett
- Fröken Sverige
- Fucking Åmål
- Prime
- Vänner
- Du&Jag
+ en del till

Kollat på Oz ikväll, börjar nog fästa mig lite vid de. Men tyvärr har jag bara ett avsnitt kvar nu. Får fråga J om jag kanske kan få låna säsong 2 av honom. Får se om jag kanske köper hela sen.

Nu ska jag kolla vidare, sedan lägga mig.
Skola imorgon, Happy time..


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Det känns som om du längtar lite till sommarlovet eller?! Jobbigt när man får tvinga sig iväg till skolan/jobbet.

Kram <3

2009-02-23 @ 06:47:21
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback