3kg bort

Gått ner 3 kg på en vecka. Blev ganska chokad över de.
Hade gått upp 1 cm över höfterna
Hade gått ner 3-4 cm över midjan, 1 cm på överarmen och 1 på låret. Jag är verkligen nöjd.

Så vad har jag ändrat?
- Äter knappt vitt bröd, äter en del vegetarisk mat, äter bara godis på helgen. Skippar onödiga mål som man kan ta när man bara är lite sugen. Vid sug dricker jag vatten och tar en morot.

Känner mig stolt, för detta är något jag kan klara och hålla i tror jag. Tror det hjälper så mycket att man har någon som peppar en och man lite " tävlar mot ", fastän man inte gör de.

Happy!


Kommentarer
Postat av: adrian

Yay! fan vad kul! Samma här..jag ser upp för vad jag stoppar i mig nu. och det hjälper verkligen! keep up the good work :)

Postat av: Hanah

du är duktig snäckan ! :) <3 . glad för din skull ! <3

2009-01-21 @ 19:49:45
URL: http://haanah.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Du är så jäkla redig!

Fortsätt i samma stil!

Jag försöker hänga på!

2009-01-22 @ 22:04:43
URL: http://frisali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback