Ge mig massagekursen

Hoppas till 1000 att jag kan byta ut Danskan mot Massage. Vill inte ha Danska längre, utan vill lära mig massage, kan man ha mycket användning för både att tjäna pengar och överlag. Ska och snacka med Erik imorgon, hoppas han kan ordna de till mig. Lotta lät positiv till de, hoppas han också är de. Förtjänar de!

Hittar inte mina betyg sedan vipan, attan. Skulle ta med dem till Lotta så hon kunde kopiera dem och lägga in dem i datorn. Man behöver 350p i i-val, men redan nu har jag 450p. Sedan har jag några från vipan också så ligger nog en del för mycket vilket är bra. Men behöver hitta mina betyg. Får leta imorgon, har ändå inga planer efter skolan!


Kommentarer
Postat av: Emma

aaah lyckos er som kan välja det!

på vår fisseskola finns det inte alls mycket att välja till :/

massade hade varit riktigt kul o lära sig!

2009-01-14 @ 09:03:21
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Mamsing

Jag blir gärna ditt övningsobjekt när det gäller massagen. ;)

2009-01-15 @ 07:01:30
URL: http://frisali.blogg.se/
Postat av: Adrian

det hoppas jag med. så kan jag ge dig en slant o du kan få massera mig i en hel dag. mmmmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback