Knakande

Om 30 min kommer Amanda hit, vi ska dra till lödde och vara där ikväll. Blir att laga mat och se på melodifestivalen. Ska bli trevligt, hoppas bara en bra låt vinner nu, läste att Carolina Af Ugglas låg bra till. Inte min favorit direkt, men tyckte bättre om den nu än innan.

Måste tanka min bil, orkar inte att bensinen går upp i pris nu, varför ligger den inte bara på typ 10kr eller mindre. Nu är den uppe på 10.74 här i Eslöv, och eslöv brukar vara billiga. Damn!

Har ont i några av mina fingrar idag, måste sluta knaka i dem, läste att man försör ledvätskan som smörjer lederna och de leder till att man blir stel när man blir äldre. Hörde av någon att man behöver bara låta bli att knaka i 2 veckor så "läker" lederna så de inte går att knaka med dem.

Måste hålla ut i 2 veckor, Inget knakande!!


Klippte luggen idag, växt en del sedan jag klippte mig sist.
Den blev rak, vilket min frisör inte tyckte att jag passade i,
men sket i de, I like it. Nu ska jag bara få ordning på färgen också.


Kommentarer
Postat av: Mamsing

TACK det hade varit kanon om du slutade knaka dina fingrar!!



Tycker att luggen blev redigt fin. Hoppas du och Amanda får det trevligt ikväll.

Kram

2009-03-14 @ 15:52:01
URL: http://frisali.blogg.se/
Postat av: Linda

snygg lugg ;)

Men hur fan kunde le voix vinna på schlager?

Vad hände med Alcazar.. o Måns... eller EMD!?

2009-03-14 @ 23:10:09
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Des

Ohh vad söt du e sanni :) Och jag tycker inte alls färgen e hemsk!

2009-03-15 @ 23:17:00
URL: http://dsomidessan.blogg.se/
Postat av: amanda!!

Hej. Jag har inte varit inne på din blogg på länge. vill bara säga att jag hade det jätte trevligt. det blev lite vilt där ett tag från min sida haha

ha det bra längtar tills vi ska ut på fredag!!!

:) kram

2009-03-25 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback