Sov dåligt

Drömde väldigt skumma drömmar i natt.
Drömde om en man som gick runt i massa hus och letade efter en tjej, ingen annan såg honom förutom jag men han såg aldrig mig. Han skulle leta upp den tjejen och våldta henne. Han letade och letade tillslut hittade han henne, han drog in henne i bilen och körde långt ut på landet. Han tvärbromsade så hennes bälte drogs åt så hårt att hon spydde. Shit!
Sen vaknade jag!!


Helt sjukt, var fick jag allt de ifrån?
Kanske lite från Sin City, såg delar av den igår..

Är hemma nu, men ska till Lödde imorgon igen med A. Vi ska nog käka lite och bara snacka, älskar de, vi har alltid något att prata.
Känns som de är min absolut närmsta och bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback