♥ Dag 16 – Mina dagsrutiner

Förmiddag

1. Vakna och helst dra sig några minuter
2. Gå på toa, och sen upptäcka hur håret står åt alla håll.
3. Förhoppningsvis äta frukost (jag ogillar oftast detta momentet)
4. Klä och sminka mig inför dagen


(såhär kan morgon frillan se ut ibland)

Eftermiddag

Allting på eftermiddagen beror på om jag ska jobba eller ej.
Så denna "kategori" är olika från dag till dag.

Kvällen

Oftast slutar jag tidigare än älsk, så jag sitter och surfar lite,
sen kommer han hem och då snackar vi lite, kollar tv och tar de lugnt.
Jag har blivit en riktigt latis så brukar gå och lägga mig senast 23.
Skönt!!




Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Sitter just nu med mitt morgonkaffe & förbannar den som kom på det här med tidiga jobbmorgnar..

2010-12-18 @ 06:45:54
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback