Hatar krångel

Äntligen kan jag skita i detta nu.
Fick sånna studentfoto från Tema skolfoto AB i augusti.
men dom kostade föör mycket så skickade tillbaka dom fort som attan.

Ett räkning till mig damp ner i brevlådan för 3 veckor sedan,
Vad är nu detta?
En påminnelse + fakturan igen. Ca 470kr!!



Jag slängde kvickt iväg ett mail till tema skolfoto om att jag hade skickat tillbaka dom.
Fick mail tillbaka i måndags - " Vi har inte fått tillbaka dina foto. Ring posten! "

Jag ringde posten och fick prata med en jätte trevlig tjej,
fick ett reklamationsnr som tur var.
Så nu äntligen kunde de skriva av fakturan och påminnelsen, tack och lov.

Det måste finnas en gud,
och den guden - jobbar på posten.
Då kan jag lägga de 470kr på ett friskis&svettis kort :)

Kommentarer
Postat av: Linda

att dom alltid ska hålla på och krångla. Allt för att få in sina pengar. Man blir så sjukt arg.

Men både du och mamma verkar ju ha lite tur i oturen :)

2010-10-22 @ 22:28:57
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Hulken

du glömde säga att du var tvungen att ta imot det och sen skicka tillbaka det, du kunde ju inte välja om du ville ha dom eller inte utan DU SKA HA DOM och sen fick du själv skicka tillbaka det om du ville..

/ Hulken (ett av ljusen) (köp mig du får hon på köpet)

2010-10-24 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback