äkliga små kräken

hatar att hösten tvingar in spindlarna i husen,
och speciellt i min källare.
En av de största spindlarna jag sett här nere befinner sig just nu under min säng, som jag sitter i.

Fuck!

Sitter laddad med en kokbok som jag ska slänga på den,
men den verka ha läst mina tankar, för den kommer inte ut!

Det kräket!

Hade det varit för 2 år sedan hade jag suttit och gråtit med telefonen i handen med min mamma i luren, " Kom ner och rädda mig! " hade jag gråtit fram. Men jag är fasiken 20år, jag får rädda mig själv nu!

Sitter laddad med:

Hårspray : Få den snabba spindel j*vlen att bli seg
Kokbok : slänga på den och låta J ta bort det imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hoppas du fick tag på den!

2010-09-25 @ 07:06:25
URL: http://frisali.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback