Några favorit bloggar

Såg att storbloggaren hade gjort ett inlägg i sin blogg om att han skulle tipsa om sina favorit bloggar.
Tänkte att jag gör nog detsamma, tipsa om några av mina favorit bloggar



Vi börjar med underbara Kakan.se, hon bloggar just nu mycket om sin graviditet med sitt andra barn. Sen tidigare har hon sin lilla dotter (Apansson) Kakans blogg är en mjuk och "hemtrevlig" blogg som jag besöker dagligen.
Hon lägger upp fina bilder och lagom med text - vilken jag gillar.



Andra ut har vi bästa Lilija.com, hon har en blogg som ger en allt från bloggtips, boktips och fina bilder. Eftersom jag är ganska o-på-tittig så älskar jag när hon tipsar om saker, böcker/musik/film. Kul att även följa hennes blogg och att få se vad för hyss dexter hittar på ;) Detta är också en blogg som har det jag letar efter i en blogg - bilder och lagom text.





iPink är en blogg som skrivs av Mikka, en tjej som ger oss läsare fina bilder, tips på musik och små vardags uppdateringar. Gillar hennes bilder och såklart hennes twitter - får man en mer vardagligt uppfattning av henne :)






Sara, eller Smäm är en är en väldigt söt tjej som är inne på sitt första mamma år. Hon bjuder på fina bilder på sin son, uppdateringar om renovering och illustationer. Jag blir väldigt glad av hennes blogg - den har det jag vill ha i en blogg. Vackra bilder och lagom av text.


Märkte nu när jag gick igenom min blogg lista att många av de bloggarna jag gillar mest har fina photoshoppade bilder - måste lära mig photoshop :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback