Royal Design

Tips!
Royal Design har just nu 20-60% på utvalda varor.
Dom har massor av märkes varor
t.ex. Rosendahl - Eva Solo - Menu - Thomas Sabo



Jag har börjat älska Rosendahl, en underbart stilren design.
Det var faktiskt min kära syster som intruducerade mig för den.

Hittade även en ny favorit idag. märket Raw Diamonds By Us, Menu.
Dom har tyvärr bara skålar, tallrikar och vaser vad jag vet.


Tycker att mönstret är jätte fint, gör den enkla vita designen väldigt tuff.
Sen just att utsidan verkar gropig.. ja jag vet inte men jag gillar den!


TIPS!!  Ange koden: Businesscard i kassan så får ni 10% rabatt och fri frakt (som ligger på 99kr annars)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Tusen tack för tipset! :)

2011-02-21 @ 22:46:39
URL: http://frisali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback