Extreem-home-makeover

Idag ska jag iväg och handla färg,
benvitt till både köket och storarummet. 
Jag vill även köpa plommon-lila till vardagsrummet.

Hittade en bild på exakt hur jag vill ha det


Exakt så vill jag ha det, och sedan sätta upp någon hylla och tavla.
Nu ska jag bara få älsk att också vilja ha det så.
Iofs bryr han sig inte så mycket, vi båda tycker nog bara att det ska bli skönt med lite förändring.

Såhär skulle jag vilja att köket såg ut (typ)



Något i denna stilen, grått och vit.
+ inte knoppar på luckor/lådor som vi har idag, utan mer handtag.

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Ahhh, sån lila är så jäkla snygg. Jag ville ha lila här i vardagsrummet först (antingen hela rummet eller bara nån vägg), men Markus tyckte att han skulle på spel för att det skulle bli för tjejigt. Bah!

2011-01-20 @ 12:08:07
URL: http://lilija.com
Postat av: Mammi

Det hade nog blivit jättefint. Klinkersen som J köpte såg jättefin ut. Faktiskt hade det nog blivit bättre med svart kakel än med vit, som J pratade om innan. Lila blir pricken över i:et. :)

2011-01-20 @ 23:11:27
URL: http://frisali.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback