Bästaste My

Idag har jag och My varit på Nova (som jag skrev i tidigare inlägg)
Vi gick runt och kollade i 5 timmar, längesedan jag var där så länge.. men skönt att gå med någon som också vill kolla runt massor. Iaf haft en jätte trevlig dag, alltid lika skoj.

Snart är jag och My nästan grannar så då kommer det bli att umgås mera och vi har lovat oss nu att bli duktigare att ta foto när vi ses. Två blogg-kompisar som är super dåliga på att ta foto när dom ses - Illa!

Här har ni henne när hon provar en super fin sommar hatt


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Hahah, fast jag sörplar ju inte cola, jag provar en finfin hatt :D

2011-07-20 @ 20:45:58
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback