Föja mig på Twitter

Den senaste tiden har jag varit dålig på att uppdatera min blogg,
men det är mycket för jag inte "orkar" starta datorn och varit dålig på att ta foto.
Jag tycker inte om att bara lägga upp text i mina inlägg,
så därför väntar jag med att blogga tills jag tagit foto o.s.v.

Men ni vet väl att ni kan kolla in min Twitter, den kan man se fastän man inte är medlem.
Har för mig att man inte kan kommentera men man kan läsa mina updates!

Eftersom jag kan Twittra genom mobilen så uppdateras Twitter minst 4 ggr om dagen,
med bilder så också :) Länk längst upp på min blogg.



Alla updates där det står twitpic.com innehåller bilder så ni ser - Där uppdaterar jag :)

Tipsa om er twitter om ni har en så kan jag följa er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback