Sitter i bilen på väg till Halmstad och lä...

2011-07-30_11_14 (MMS)

Sitter i bilen på väg till Halmstad och läser den hitintills UNDERBARA boken av Mia Skäringer, Dyngkåt och hur helig som helst. Jag har gillat Mia sedan första gången jag såg henne i Solsidan, »vilken härlig brud« men det är ju en roll. Men en dag när jag och My hade kaffe-häng tipsade hon mig om hennes bok, hur kan jag missat den? Snäll som My är, fick jag låna den av henne. Och nu sitter jag här och gillar Mia mer och mer för varje sida jag läser, så äter igen »vilken härlig brud«


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Eller huuur? Älskar att hon är så öppen & ärlig med allt!

2011-07-30 @ 16:23:58
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback