ROLIG KOMMENTAR

Nu när jag startade datorn imorse så mötte denna underliga men roliga kommentaren mig




Min första reaktion var att läsa om det, skämtar han?
Min andra reaktion var,  Vem fan är Fredrik Andersson?
Min tredje reaktion var, Skriver man så till någon man inte känner?


Så till dig Fredrik Andersson - förlåt jag kommer inte ihåg dig och menar du allvar med denna kommentaren är jag oerhört glad att det bara var "ett ragg". Jag tar mig inte av det du säger tyvärr. Kanske är jag fet, tjock o.s.v men är jag mindre lycklig? :)

Men ska berätta för dig Fredrik att jag ska börja gymma, inte för din skull - för min :)
och jag lovar att skippa gurkan med ketchup mitt i veckan - bara för din skull, promise!

Tack för kommentaren


Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: men åh, tack så mycket!

2011-03-28 @ 18:08:17
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Mammi

Hahaha ... du är bäst Sanne.



2011-03-28 @ 19:33:54
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Jaana

Du är fin precis som du är nu :)

2011-03-31 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback