Föll för frestelsen

Idag körde jag och J in till Lund. Jag skulle lämna in min telefon på lagning och J skulle inom jobbet.
När vi körde inom Willys en sväng kunde jag inte låta bli dessa underbara Bigarråer..

Detta är en av mina favorit frukter..
Min farmor och farfar hade ett stort körsdbärs träd i sn trädgård, blev alltid lika lycklig när farfar hade varit upp och plockat lite körsbär som vi fick med oss hem. Kunde aldrig hålla mig tills vi kom hem utan krängde som besatt i bilen.

Tyvärr blev det bara ca 20 bigarråer jag köpte idag för priset ligger på 119kr/kg
Men till sommaren kommer jag frossa i dessa läckerheter!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Mmmm, det ser verkligen supergott ut!

2011-05-23 @ 18:28:34
URL: http://frisali.blogspot.com
Postat av: Linda ♥

du får passa på att köpa en massa på Hörby marknad eller något annat sådant tillfälle. :)

2011-05-23 @ 22:29:18
URL: http://livetmedlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback