Lördagslyx

På fredagar och lördagar brukar man vilja lyxa till maten lite.
Men idag vill vi bara sitta hemma och dega, bara mysa och skita i det här "fina".
Så jag ställde mig och gjorde hemmalagad pyttipanna, vilket vi båda gillar.

Jag: Jag går upp och förbereder maten nu
Hulkis: Jag följer med upp och hjälper dig
Jag: Nä sätt du dig vid datorn..
Hulkis: Varför det?
Jag: För det kommer bli att vi går upp tillsammans sen skivar/skär du inte maten som jag vill så kommer jag vilja göra det själv, så kommer du bara sätta dig vid matbordet och tillslut bli uttråkad. Då kommer du fråga om det är okej om du går ner och sätter dig vid datorn..
Hulkis: Haha.. mmm sant.








Och undertiden det lagades mat unnade jag mig ett glas rödvin.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Snyggt glas! ;P

2011-05-29 @ 23:38:30
URL: http://frisali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback