Vi gillar glass i stoooora lass

Hämtade lill grisen från skolan idag, så vi körde ner till Trollsjön och åt glass.
Jag var fast bestämmd på att jag skull köpa GBs lilla Ben and Jerrys,
men väl framme tog jag en Mjukglass , Frida slog på stort och tog 3 kulor med choklad :P

Jag gillar inte mjukglass, eller jag gillar inte tanken på mjukglass. När jag tänker på det mår jag dåligt men när jag äter det gillar jag det jätte mycket :P skumt det där. Likdant med jordnötter - hatar dem. Men gillar de när jag äter de..



Mumms på glass i solen, tyvärr blev de ingen bättre bild på frida när hon smaskar.

 


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

måste sno din ide om saker som är goda EGENTLIGEN, men äcklar en. :)

jordnötssås är en sådan sak för mig. ostbågar likadant. och jordnötsringar. :P

2011-05-31 @ 18:31:29
URL: http://livetmedlinda.blogspot.com
Postat av: L I L I J A . C O M

Äääääälskar mjukglass :D

2011-05-31 @ 19:53:33
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback