Kan man vinna "för mycket" pengar?

Lotto är uppe i över 160 miljoner nu - kan man ens föreställa sig hur mycket pengar de är?!
Satt och fundera igår på vad skulle man gjort om man vunnit så mycket stålar. Och det är svårt för jag kan nog inte ens föreställa mig hur pass mycket pengar de är.

Säg att vi vill köpa ett fint hus i Eslöv - de kanske går på 3-5miljoner. Då har man ca 155 miljoner kvar.

Jag hade nog löst pappas lån, syrrans lån, och hjälpt mamma köpa sin efterlängtade sommarstuga + hjälpt sambons familj att lösa sina lån. Då är i nere i 140 miljoner om vi räknar högt.

Jaha - 140 mille kvar.
Visst skulle köpt lite teknik grejer och bytt inredning hemma men de kostar inte sååå mycket.

Ja jävlar vad med pengar 160 miljoner är.
Kanske får spela på lotto och hoppas att jag är den lyckliga som bara går in och köper en lott för första gången i sitt liv och Vinner :)


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Åhh, tänk så många kanelbullar man kan få bara för 1 mille asså....

2012-08-31 @ 09:59:05
URL: http://lilija.com
Postat av: Mamma

Önskar dig lycka till! Jag ska också prova lyckan. Eller är det lycka? Visst är det gött med lite mer pengar, men 160 miljoner är mer än lite pengar! Jag hade nöjd mig med 10% av det. :)

2012-08-31 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback