Recension av Alkoholfria drycker

 
1. BEO 0.1% alkohol
Vad detta är för något vet jag inte. Känns som en blandning mellan must, öl och cider.
Fast det spelar ju egentligen ingen roll för god var den. Den är väldigt svagt kolsyrad och har starka smaker av både äpple och grönt te. Den första klunken gillade jag inte men sen växte den. Riktigt god enligt mig.
 
Denna kommer följa med mig på kräftskivorna detta året.
 
 
2. Zero white 0,5% alkohol
Detta är pärlande Vitt vin på burk Jag måste säga att de känns otroligt skumt att dricka vitt vin ur en burk så jag hälde upp de i ett glas, men tyvärr blev den inte godare för det. Jag tyckte både den luktade glögg och smakade lite glögg och pärlande glögg föll mig inte alls i smaken. Jag frågade sambon om han kunde smaka och säga vad han tyckte men han tyckte inte den smakade något direkt.
 
Denna får stanna på systemet för jag köpte den aldrig igen.
 
 
3. Lancers Rosé , 0,5% alkohol
Har jätte svårt att förklara varför denna inte föll mig i smaken. Denna är pärlande och tyckte de blev för mycket och den hade väldigt "stark" smak. Drack detta när vi var på middag hos min mamma så bad henne att också provade men hon tog en smutt sen var hon nöjd. " Nä fyy " fick jag som svar.
 
Denna får också stanna på systemet för jag gilla den ej.
 
 
4. San Miguel , 0,0% alkohol
Jag är ingen Öl fantast utan håller mig oftast till vin eller cider men ibland kan en kall öl vara oerhört gott.
Denna alkoholfria öl föll mig väldigt bra i smaken, jag drack den väldigt kyld till tacos en kväll och den var super god. Lagom burk storlek och mycket god/bra ölsmak.
 
Denna kommer följa med mig på kommande kräftskivor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Svar: Vi tittade bara, men jag hittade ett badkar + en toalett jag vill ha :) Så vi ska kanske fixa hem det nästa vecka, hoppas jag! Ska försöka matcha det med att en VVSare kan komma hit - så jag inte behöver ha allt ståendes i vägen typ i hallen hur länge som helst :P

2012-08-10 @ 11:11:17
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback