Outnyttjade cm

Här ligger vi i sängen. Jag, min son och sambon.
Vi har en super skön 180cm säng som vi gillar.
Hade 120 innan och är super nöjd över att vi bytte när vi flyttade för ett år sedan. Skönt med lite mer plats.

Fast plats finns de inte mycket av nu.
180cm totalt.
Av de tar Sambon ca 90, sonen kanske 15 och jag max 50!

Då tänker kanske du/ni som pallade räkna att de blir bara 155cm!?
- Rätt!!

Här ligger jag med gumpen ända ute på sängkanten, sonen klistrad vid min sida. Sen har vi ca 25cm som ligger hel orörda.. Och sen har vi sambon.

Här ligger jag och suktar efter de där 25cm. "Vågar jag flytta V?" ... Nja det är ju mysigt att ha honom sovandes så tätt men iiiih vad varmt de blir. "Eller lägga över honom i spjälsängen igen?!"

Haha, de kommer bli att vi ligger såhär fram tills morgonen - De vet jag! :P

(Bild fr. förra veckan)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötisen ♥

2012-12-11 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback